Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-07, 19:03   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er vanlig å gi i beløp nå til nabo-konfirmant?

Jeg tenkte også på kr 100,- sånn i første omgang, men skjønner jo at det kanskje er litt lite. Er liksom ikke så inn i konfirmasjoner ennå. Når jeg ble konfirmert så var det vanlig med kr 50,- fra naboer og venner, men nå er det 20 år siden. Kanskje vært litt mere økning på den tiden enn jeg først tenkte. Tror jeg går for kr 150,- jeg siden vi ser ytterst lite til denne gutten. Men jeg synes det er naturlig å gi denne naboen en oppmerksomhet siden vi har bodd samme plass de siste 9 årene og har stadig noe med hverandre å gjøre. En nabo som ikke gjemmer seg vekk for å si det sånn, men er veldig hyggelige.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat