Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-13, 10:41   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns med meg angående hytteinnredning

Kjempefin hytte! Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Den store hjørnesofaen, sofabordet og stolen skal ut. Jeg har fått gjennomslag for å kjøpe dagseng i stedet for sofa. Både fordi jeg synes det er "nettere", og fordi jeg ønsker en lett tilgjegelig alternativ soveplass. Vi skal i tillegg ha spisebord og stoler, det finnes ikke der i dag. Er det veldig dumt å ikke ha sofa, tro? (Det er en hems med sofa som skal brukes til tv-seing).

Personlig skjønner jeg ikke helt vitsen med en hytte som ikke har en sofa som er god å sitte i og aller helst også god å ligge og dra seg i, men jeg er utpreget lat av natur, så hvis dere først og fremst skal ha hytten som base for fjellturer, så bare ignorer mine uttalelser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat