Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-13, 21:09   #10
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bygge ut etter barnas behov?

Vi skal snart flytte inn i et dobbelt så stort hus, nettopp med tanke på barna, plass til overnatting, venner på besøk osv. Men jeg er litt slik at jeg lager meg gode argumenter uansett. Før syntes jeg det var bra at vi hadde relativt lite gjeld, og jeg har for eksempel med glede "gitt bort" stua da vi har hatt et knippe småjenter på filmkveld og overnatting, så koste jeg meg på soverommet med bok og sjokolade. (En faktor her var også at jeg var lei av at mannen var litt misfornøyd med lite plass hele tiden, og det gnager jo da partneren går i flere år og ikke helt trives.)

Nå som vi har tatt opp et huslån jeg egentlig ikke er helt komfortabel med lager jeg meg nye argumenter. (Kjempefint for ungene, det blir ikke like overfylt og det blir lettere å ha plass til alle tingene våre, and the list goes on..) Og så får vi se om en ti års tid. Kanskje selger vi og finner noe rimeligere og mindre, kanskje trives vi så godt at vi beholder det og har god plass da ungene kommer hjem i helger og ferier med kjærester og slik. Jeg kan godt tenke meg at gjesterom med eget bad er gull verdt å ha da den tid kommer.. jeg er i alle fall litt der at det er lettere både å ha besøk og være gjest da man ikke føler man invaderer hverandres intimsone omtrent.

For å svare på det du spurte om JA, jeg er helt enig med deg!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat