Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 09:39   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er aspartam egentlig en nervegift?

Jeg vet ikke om det er en nervegift, og jeg er ikke crazyfanatiker, men jeg tåler ihvertfall aspartam dårlig selv. Jeg har flere ganger fått migrene og følt meg dårlig av lightbrus. Derfor har jeg holdt meg unna det i 25 år eller noe. Den siste måneden har jeg fått testet det igjen: Jeg var på et sted der eneste tilgjengelige drikke var Cola Zero, og måtte derfor drikke det til slutt. Jeg fikk voldsomme magekramper og diaré. Det samme skjedde da jeg spiste en Skyr med aspartam (hadde ikke sjekket hva den inneholdt).

Aspartam er ikke noe jeg trenger, så det er veldig greit å unngå. Barna mine har heller aldri fått lightbrus.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat