Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-13, 15:10   #45
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenker alltid at når du har en overbevisning, så må jo målet være å få flere til å bli enig med deg eller skjønne hva du mener.
Jeg tror at en diskusjons rundt kjønnsstereotyper og roller kan være veldig interessant og bra.
Men nå legger du jo bare opp til å få folk til å føle seg dritt, eller bli sure eller et-eller-annet som jeg ikke helt får taket på?

Eller leser jeg deg feil?

Jeg synes at de som skriver fordomsfulle ting, være seg mot samer, svarte, kvinner eller hva det skal være, godt kan få reaksjoner mot det. De kan godt få vite at folk blir sinte og lei seg når de skriver sånt.