Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-13, 12:27   #12
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Selge bil privat - hvordan unngå trøbbel?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Når man selger en bil i klasse 14 000 kroner, (…)

Det kan være greit å lese spørsmålet før man svarer.

Jeg antar at NAF sine standardkontrakter dekker å selge «som den er»? Det ville jeg ha undersøkt.

Jeg ser at det alltid like etterettelige og betryggende Dagbladet hadde en artikkel om hvor ille det kan gå om kjøper reklamerer på en privatkjøpt bruktbil i fjor. Jeg vet ikke mer om dette enn det jeg leser i tabloidavisene, men jeg ville sjekket grundig. Sist jeg avhendet en bil leverte jeg den til vraking, jeg skjønner at det ikke er relevant her altså, men jeg kunne sikkert også fått litt mer penger ved å selge min privat den gangen, men jeg kom til at jeg ikke hadde interesse av, eller overskudd til, å sette meg inn i nettop disse tingene, og ville, hvis det skulle bli aktuelt igjen, sikkert assurert ved å selge bruktbil til en forhandler, selv om jeg tapte penger på det.

Ben "happily pedestrian" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat