Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-13, 19:03   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaring med å bestille hopp-på-tur til syden?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Er det aktuelt å reise et annet sted enn syden? Hva med Polen? Jeg har jo, som du vet, bare gode opplevelser med Gdansk og Sopot om sommeren.

Ja, vi har vurdert Gdansk, jeg er jo veldig glad i det stedet. Men vi kan ikke bestille før skattepengene kommer, tror jeg, og da er det vel enda dyrere. Får sjekke hvordan fly- og (leilighets)hotellprisene er i fellesferien. Vet det er rimelig å leve der nede, lave priser på mat og alt mulig. Forresten så var det vel i fellesferien dere var der i fjor? Samtidig som vi var i Tyrkia?