Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 12:15   #27
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

For meg går det med å ikke jobbe i hagen på å respektere at dette er en festdag for andre rundt meg.

Dessuten har hagearbeid på 1. mai tradisjonelt vært en måte å "si ifra" om at denne dagen feirer man i hvert fall ikke.

Jeg har ingenting i mot at folk gjør det de selv vil, men jeg vil ikke veldig synlig, og i hvert fall ikke bråkete, arbeide. På samme måte vil jeg ikke handle på et hagesenter på 1. mai.

Som sagt, for meg gjelder det samme en søndag. Jeg kan kanskje finne på å luke litt ut på dagen, men jeg vil ikke gjøre noe bråkete arbeid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat