Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 22:37   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få dine originale og falske pass, oppholdstillatelse, Visa og andre ..........

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det hadde vært kanonkult å fylle nattbordsskuffen med falske pass fra alt mulige land, og så, når barnebarna skal gjøre opp dødsboet, så finner de hele haugen.

Var bestemor og bestefar agenter? Våpenhandlere? Narkobaroner? Svært godt integrerte rom-folk? Spenning og mysterie for hele slekta i tiår fremover.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det må du ha sagt før, Esme - eller så er jeg sanndrømt.

Jeg vil også ha noe fra denne karen! Helst et par falske frimerker. 2 kr stykket?

Jeg fikk også dejavu her.