Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 13:27   #30
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er vanlig å gi i beløp nå til nabo-konfirmant?

Kan legge til at når det gjelder gaver så gir vi alltid mer til konfirmasjoner, bryllup o.l. - vi ligger alltdi lavt i pengesum når det gjelder bursdag og jul, for der synes jeg presset/kravet er verre.
Konfirmant er man en gang i livet, og for oss er det en spesiell dag. Å gifte seg gjør mange flere ganger i livet, da, men vi gir likevel mer der enn i bursdag/jul.

Hvis jeg har så lite kontakt med en nabo at jeg ikke har fått med meg at det er konfirmant der så kanskje det er like greit å la være å gi, også?
Jeg synes det er flott at folk gir 100,- men JEG ville ikke gjort det. Og jeg svarer ut fra hvilken kontakt jeg har med mine naboer.
Og joda, 100 kroner er mye penger for meg også - ikke lommerusk i det hele tatt.