Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-13, 13:43   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er aspartam egentlig en nervegift?

Jeg har vært opptatt av hvordan mat påvirker kroppen i mange år, og jeg har prøvd mange forskjellige retninger i håp om å bedre bl.a mageplager. Jeg tenker definitivt at mat påvi8rker oss og at det er verdt å hå fokus på dette. Men jeg kan til tider kjenner meg veldig, veldig oppgitt - for om man leser seg opp på ulike retninger (og da mener jeg ikke crazy-greier) innen Sunn Mat, så er det virkelig bare vann som står igjen som safe.

Jeg tror vi gir oss selv større helseplager ved å ha et så nevrotisk og fryktsomt og skamfullt forhold til mat når alt kommer til alt.

Selv får jeg mageknip om jeg drikker mer enn det ene glasset lettbrus en gang i blant. Men da regulerer jeg det - og av og til drikker jeg hele to glass Pepsi Max rett etterhverandre fordi jeg Trenger Det. :villoggal:

Helse er mer enn mat. MYE mer. Det betyr ikke at jeg synes vi skal se bort ifra at et godt kosthold er lurt (hva nå enn et Godt Kosthold er?). Men jeg synes vi skal være obs på at matnevroser er enda mer skadelig enn aspartam/loff/grandis.