Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-13, 05:27   #10
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med boligalarmselskaper?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Har ikke vært borti oppsøkende alarmselgere, men vi har Securitas Direct og er veldig, veldig fornøyd med Verisure-systemet. :storebror ser deg: Det er det nærmeste jeg kommer gps-implantat på mann og barn.

Ikke sant? Sist mannen var på kurs i Oslo, ringte han hjem og klaget på at jeg la meg kl 0030 og at det var for sent midt i uka. Jeg skjønte ikke hvordan han visste leggetidspunktet, hadde glemt at han får melding om når alarmen skrus på. Jeg svarte selvsagt med å trykke på "find my iPhone" appen for å sjekke om han virkelig var på Soria Moria på kurs. (Det var han heldigvis!)

Nå er jeg i USA og har full kontroll på når barna går inn og ut av huset vårt hjemme (for ordens skyld: De bor ikke hjemme alene, men er stadig innom en tur for å hente ting og tang.)

Vi har hatt Securitas /Verisure i langt over 10 år og det fungerer utmerket. Automatisk brannalarm med utrykning fungerer også. Har man hørt.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat