Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-13, 19:51   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Berlin i 11 dager, what to do for barnefamilier?

Da er endelig årets sommerferie i boks. Vi skal til Berlin! Vi skal bo på Prenzlauer Berg, har hørt det er ganske bra for småbarnsfamilier.
Jeg kjenner jo flere som har vært i Berlin, men ingen av dem har vært der med barn og vet lite om akkurat denne biten. Så da spør jeg FP-oraklene.

Badelandet er en selvfølge. Har også skjønt at det er et legoland/legolekeland i nærheten, det må vi også besøke, da både jeg og barna elsker lego.

Hva MÅ vi få med oss?