Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 18:14   #46
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

Huff, jeg må virkelig si at jeg aldri har tenkt over at det er noen som kunne bli såret av at jeg jobbet i hagen på 1. mai (det bråker jo ikke når man luker og planter blomster, og det har aldri vært noe demonstrativt over det). Eller på søndager for den saks skyld, men nå ligger heldigvis hagen min slik til at det ikke er noen som vil se det uansett

Vi har forøvrig en nabo som klager på om man klipper plenen etter 16 på hverdager og helger - han har virkelig ikke fått med seg at noen jobber og ikke er hjemme før han føler for å ha fred og ro....

1. mai betyr lite og ingenting for meg. Er vokst opp i en arbeiderfamilie, og har sett bilde av min far i 1. maitog, men tror de sluttet med det når de fikk barn. Selv er jeg ikke særlig rød av meg, ergo ikke tog heller. For meg er bare 1. mai en kjærkommen fridag som blir brukt på familien.