Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-07, 19:11   #55
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

I nabolaget vårt er 1. mai en riktig hyggelig dag. Jeg har ikke registrert noen som feirer dagen veldig, men heller ingen som er demonstrative og bråker mest mulig.

Så 1. mai er på mange måter første "sommerdag" i nabolaget. Det rakes og plantes blomster, folk prater over hagegjerdene og bare står og skravler ute i gata. Møtes til en kopp kaffe på terrassen, og selvsagt grilles det nesten i alle hager. Ungene flyr rundt med pølser og is, sykler, leker og koser seg. I det hele tatt - en veldig koselig dag. Det er som om 1. mai er den dagen da vinterdvalen tar slutt. Vinterdvalen er den lange perioden hvor vi knapt ser naboene. Men om sommeren, da er alle ute, prater, ler og hygger seg sammen.

Nå gleder jeg meg veldig til 1. mai! Men gå i tog? Nei, det har jeg aldri gjort, og kommer nok aldri til å gjøre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat