Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-13, 22:47   #125
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjønn som gruppe

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg kan godt rose en mann som tar ulønnet perm/ jobber deltid. Ikke fordi det er en større prestasjon da en mann gjør det, men jeg mener at om flere småbarnsfedre hadde tatt slike valg ville vi sluppet dillemmaet med lange barnehagedager for bittesmå barn vs ønsket om mindre forskjeller i arbeidslivet.

Jeg er helt fullstendig enig med deg i det, Bokormen. Jeg synes bare historien om min pioner-svoger illustrerer at vi har ulike forventninger til folk avhengig av hvilket kjønn de har.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat