Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 08:56   #33
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilhørighet og bunad, er det regler på dette?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Liker du den?

- Det holder.

Har du slekt fra tipp og nedover fra stedet?

-For en bonus!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes arvede bunader er innenfor uansett, jeg. For min egen del synes jeg verdien av arvestykker er langt høyere enn "korrekthet", og ville for eksempel mye heller brukt en arvet sølje som egentlig ikke var "riktig" enn å kjøpe en ny, helt korrekt en.

på HV og Skilpadda.
Jeg har Norgest vanligste (og kjedeligste) bunad, Nordlandsbunaden, og funderer på å heller få meg en annen, fra et område jeg har null tilknytning til.
Jeg har også det tilhørende sølvet til min bunad, men bruker heller søljer jeg har fått og arvet som er fra andre steder og land.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat