Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 10:16   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sur, humorløs mamma?

Jeg hadde blitt helt akutt rasende dersom jeg hadde blitt vekket av 17. mai-fløyte, samme når det skjedde - hvis jeg faktisk sov - så det hadde virkelig ikke vært noen morsom situasjon for ungen som prøvde seg på denne "spøken". Jeg fatter ikke at noen kan synes dette er en morsom ting å få en unge til å gjøre, ikke bare fordi det er en veldig ubehagelig måte å bli vekket på, men fordi det fort blir en potensielt ganske ubehagelig reaksjon fra de voksne. Fryktelig dårlig start på dagen, vil jeg si.