Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 11:00   #89
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?

Jeg synes ikke sønnen min er gammel nok til å vurdere helt selv hva han setter pris på, for å sette det litt på spissen. Spør jeg ham hva han vil gjøre, eller hva han har lyst til å spise, har han i utgangspunktet bare et par alternativer klare, og velger blant dem. Ofte blir han veldig fornøyd når vi foreslår - eller bare bestemmer - noe som han ikke ville kommet på selv. Det handler jo delvis om at han umiddelbart tenker på det han kanskje liker best (og ikke på alle de tingene som ville kunne komme som nummer 2, 3, 4, 5 og så videre), men også om at han ikke vet hvor mange muligheter han egentlig har å velge blant - og ikke minst reflekterer han ikke stort over hva han vil kunne sette pris på på sikt.