Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-13, 11:10   #90
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?

Det hele koker jo ned til noen elementer:
- er det viktig for toget at barna går?
- er det viktig for barna at de har gått i tog?

Når det gjelder det første, så er det jo veldig avhengig av hvor man er i landet. I Oslo, som i Bergen, kunne meget vel halvparten av barna droppet det, og toget hadde blitt bedre. Det er altfor langt, det er altfor mange folk. Jeg personlig synes at man bare skulle fått gått annethvert år eller noe i bytoget.

Når det gjelder det andre, så er det mange ting jeg presser barna mine til. Å feire 17. mai på tradisjonelt vis er definitivt ikke en av dem. Jeg synes jo selv det er en opplevelse, kanskje særlig i Oslo der de får se kongen; jeg husker jeg så på dem på TV og var litt småmisunnelig selv som barn. Jeg vil gjerne gi dem gode minner fra barndommens 17. mai. Men jeg har ingen interesse av å gi dem tvangsminner.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat