Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 00:38   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstraservice eller bare frekt..?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Nå nettopp kom søren med den **** isbilen kjørende inn på vårt lille tun som ligger rundt en lekeplass. Ringte som bare det med bjella, og klarte å kjøre rett inn i kirsebærtreet som står på hjørnet av lekeplassen når han skulle snu for å komme rundt og ut igjen.

Så at noen av naboene løp ut og snakket til han, og håper de sa ham noen sannhetens ord før han fikk baksert seg ut igjen. Det er tydeligvis en ny sjåfør, for tidligere har de bare stoppet på utsiden og ringt for harde livet i klokka. Han her nye trenger tydeligvis en ny påminnelse om at vi ikke aksepterer at han kjører inn på tunet. Bilen er rett og slett ikke stor nok til å komme seg rundt en gang, og det er tross alt små barn som leker her, og kun unntaksvis lov å kjøre inn på tunet. Jeg blir så provosert.

Sånn var det sånn før. Isbilen kjørte i femti inne på tunet (som har bommer i begge ender, fartshumper og skilt om å kjøre i gangfart), og jeg stilte meg pent i kø. Da det ble min tur fortalte jeg ham det som står inni parentesen, og bad ham kjøre saktere hvis han hadde tenkt å kjøre inn. Det lekte nemlig barn her. Da holdt han på å slå meg ned, og jeg følte meg faktisk skikkelig truet. Jeg gikk inn og ringte hovedkontoret hans, og fortalte hva som hadde skjedd. Nå stopper han oppe på veien, og er veldig sint for at han ikke får kjøre inn.