Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-13, 13:48   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør vi med katten som har flyttet ut?

Selv om vår katt er chipet så har vi hengt en brikke med telefonnummer på i et løst halsbånd som han lett kan dra av seg om han blir sittende fast. I påsken ringte det noen og lurte på om vi savnet en katt. Da hadde vi vært borte i bare to dager og katten hadde tilgang på å komme inn gjennom luke og tilgang på mat og vann som ble skiftet hver dag av noen andre som var innom, men den savnet nok det sosiale, så den innyndet seg hos noen andre bare etter et par dager. Men da kunne jeg forsikre dem om at den hadde et hjem og tilgang til det den trengte når vi var borte og at han bare var 50 meter hjemmefra.

Men hvis de slutter å gi den mat så kommer den vel mere hjem til dere igjen tenker jeg. Kattene bestemmer liksom selv de. Vi har også gitt mat til en ekstra katt på trappa, men den er tydelig skrubbsulten og har tydelig vært uten mat en stund, og da gir jeg mat. Men stakkars dyret er så redd at vi får ikke tak i den, men da får den få litt mat i alle fall så den kan ha det så bra som mulig selv om den tydeligvis ikke har noe hjem.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat