Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 10:36   #1
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: ScienceNordic - god nordisk forskningsformidling

Jeg synes det er spennende å følge med på forskning innen ulike fagområder og har lenge abonnert på nyhetsbrevet til forskning.no (anbefales!).

Nå har jeg også "meldt meg på" nyhetsbrevet til ScienceNordic, og det virker veldig bra. I dag er det f.eks. en nyhet om danske forskere som skal prøve å finne ut hvorfor barn i dag kommer i puberteten i gjennomsnitt ett år tidligere enn barn for 15 år siden.

Sitat:

The participating children can not only show the researchers whether the Danish puberty age continues to fall; they can also help to find the reason why the innocent years of childhood have been reduced over the past couple of centuries. Today’s average girl has her first period aged 13, whereas in the 19th century this happened at age 17.

Jeg tar gjerne imot tips om liknende nettsider i samme gate!