Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 12:59   #20
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etikette ang. bryllup

Jeg syns dette var i seneste laget. Det er jo synd både for brudeparet og dere at gjestene ikke får nok tid til å planlegge, og kanskje må takke nei.

Vi skal gifte oss 4.august, og sendte ut innbydelsene rett før påske. Både fordi det er midt i ferien til de fleste, og fordi vi får en del gjester fra Danmark, og de vil sikkert planlegge det som en tur, tenkte vi.

Ellers må jeg si at jeg ikke helt har sansen for det med å innvitere til kaffen, jeg da, men det er sikkert bare meg... Det blir liksom sånn litt 2.rangs gjest føler jeg. Var det til en studievenninne en gang, og jeg syns at alle andre hadde funnet tonen, snakket om de flotte talene, og det var bare vanskelig å føle seg helt med...Men jeg har forståelse for at enkelte gjør det sånn for å få med flere, og av økonomiske grunner. Jeg vil bare ikke ha det sånn selv. Enten er man helt med, eller så er man ikke med, syns jeg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat