Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-13, 23:12   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp med partylek... spinne videre med meg?

Jeg svarer ikke på Myrsnipas spørsmål, men jeg er ikke utelukkende negativ, altså. Jeg tenker at en slik lek kan være OK dersom spørsmålene er slik utformet at "alle skal få" og at det ikke blir "hvem var klassens grå mus?" og "hvem var klassens peneste?" for å sette det litt på spissen. Jeg har jo vært på noen reunions opp gjennom årene, og inntrykket er absolutt ikke at de bare består av mimring og å falle tilbake i gamle roller. Derimot snakket vi vel så mye om hva vi gjorde nå, om jobb, barn, bosted og til slutt litt krig, fred og politikk og sånn. Likevel merker jeg meg, med en viss undring, at enkelte jeg gikk på skole med har en sterk aversjon mot slike klassefester, uten at jeg helt klarer å se hva som er problemet.
Generelt synes jeg alle selskapsleker (klassefest eller ikke) er litt småkleine, men de svelges som regel ned med litt alkohol.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat