Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-13, 14:47   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om vaksine ... (Penn & Teller)

Når jeg hører han anti-vaksinelegen uttale seg her, forstår jeg plutselig bekymringen en av mine medmødre til barn med genfeilen CDKL5 uttrykte, så seint som i går:

Datterens lege hadde hintet opp til flere ganger at hennes barn hadde utviklet CDKL5, som medfører alvorlig funksjonshemming, psykisk utvikling og sterk epilepsi - pga at hun lot barnet bli vaksinert.

Så nå går moren rundt og er redd det er hennes skyld, for selvsagt må jo legen ha rett i dette, all den tid barnet fikk sitt første epileptiske anfall et par dager etter at hun ble vaksinert.

Faen heller - det gjør meg så forbanna - hvordan i huleste heite kan man kalle seg lege, og så påstå at et barn utvikler en alvorlig genfeil - en genfeil på grunn av vaksine!?