Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-13, 20:52   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjons spørsmål

Jeg har ikke hatt konfirmasjon for egne barn selv men har nylig vært i min nieses konfirmasjon. Både der og ellers i familien er det vanlig at de som hjelper til får hjelp tilbake når de trenger det samt f.eks blomster, vin eller noe slikt. Presangene vil jeg tro er mest naturlig å åpne fortløpende og så sette på gavebordet, slik ble det iallfall gjort her og det virket veldig greit.

Og når det gjelder både tale og fremvisning; ikke for langt sammenhengende, da er det bedre å dele det opp - men det kommer vel litt an på gjestene og alderen på de også. I konfirmasjonen vi nylig var i var mine to de eneste små barna. Det hadde de tatt hensyn til og lagt frem leker osv i kjellerstuen en etasje ned, så når det var tid for taler så gikk mannen ned dit med ungene(siden det var min familie hadde vel jeg mest igjen for talene).