Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-13, 12:24   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips og råd: Overgang til mer vegetarisk og økologisk kosthold

Ååå, så mye flotte tips Ja, jeg håpet på svar fra deg, da jeg har skjønt at du er skikkelig god på dette

Veldig bra med tips om dette med tofu, for det hadde vært skikkelig nedtur om vi testet det ut på feil måte. Jeg kan være en dæsj sart av meg når det kommer til mat, slik at jeg kan faktisk si at denne smaken eller konsistensen klarer jeg bare ikke, og da ikke røre det på veeeeeldig lenge.

Da skal vi ta oss en tur innom Gunerius, og så skal jeg sjekke ut de to andre også. Senere i sommer (snart på ferie) så tar vi nok turen til Grønland også, men vi har snakket endel om dette, og det må være overkommelig i det daglige for oss å kjøpe inn råvarene. Det er slettes ikke slik at Grønland er uoverkommelig altså, men når far er tilbake i jobb etter permisjon, minsten i bhg og to skolebarn så er vi rett og slett realistiske

På de to Rema butikkene i nærmiljøet vårt har de en god del Go Green produkter som hakkede tomater, linser, bønner, kikerter etc. Mega har en god del grønnsaker, samt Änglamark-produkter til en fin pris (virker det som). Meny har også litt, men mannen sa at Meny på Oslo City hadde en god del økologisk.

Så morsomt at du hamstrer når du er i Oslo Hva handler du inn, Dixie?

Og kan jeg spørre: når dere la om til vegetar/økologisk, merket dere noen helsemessige effekter av det? Det er ikke primært derfor vi gjør det altså, men interessant å observere sånn litt på siden tenker vi. Er jo så mye rart vi får i oss egentlig

Jeg kommer nok til å spørre en god del