Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-13, 20:06   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes kaffen deres er ganske vond. Jeg innrømmer at jeg synes frappucino er bittelitt stas, men ikke stas nok til at jeg ønsker dem som aktør i det norske kaffebarmarkedet. Det er jo overhengende fare for at de kan fortrenge noen som faktisk lager god kaffe.

Jeg fikk en fin-fin frappucino (eller mer bestemt en Mocca frappe) på uavhengige Kaffe Gram på Sagene i dag! Og har ikke Kaffebrenneriet noe slikt også?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det er fortsatt Peppe's på Gardermoen, da. Eller er den på vei ut?

Mulig de er i ankomsthallen, og Pizza Hut på internasjonal? Jeg skjønner ikke hvorfor man prøver å få flyplasser til å bli internasjonale ingenmannsland. Det er jo så mange gode norske aktører som kunne levert det samme, men bedre. det er jo det man syns er stas med å komme til andre land, lokaler vrier.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat