Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 10:16   #143
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Jeg syntes det var stas å gå på Starbucks da vi var i LA, det var liksom en del av totalpakken den gangen. Har vært der i andre utland og på Kastrup et par ganger, sammen med Poden; man vet hva man får, det er ganske hyggelig der, og de har wifi. Jeg liker ikke kaffen deres noe særlig, men den er bedre enn tilfeldig flyplasskaffe, og dersom jeg er et sted der jeg ikke er kjent og vet hvor jeg kan få god kaffe, kan jeg godt gå dit. Jeg er ikke glad i søte kaffedrikker, så frappucino er ikke noen greie for meg.

Jeg kommer neppe til å finne på å gå på Starbucks på Oslo City. Stockfleth's er jo i etasjen over, og vil man sitte, er Bit i toppetasjen også langt bedre.