Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 13:55   #88
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt blondt spørsmål om grått hår og farging/bleking

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg kjenner at jeg har lyst til å legge inn bilde av meg selv nå. Men bare litt.

Det er ikke helt grått, da, men det grå har fått overtaket, og jeg vil ikke bli blond, så da blir det spettet.

Jeg var kanskje litt vel bastant, men jeg tenkte faktisk at på samme måte som det ser "unaturlig" ut med masse rynker og knallsvart hår på en sekstiåring, vil det bli det samme med glatt hud, sprettrumpe og helgrått hår. Nå har jeg vel med høy sannsynlighet sett folk under 45 som faktisk har helt grått hår, men jeg kommer ikke på noen, så muligheten er der for at jeg har "latt det passere".

rine er ikke aktiv   Svar med sitat