Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-13, 22:04   #163
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Guttungen min fikk en. Uten kaffe. Det var søtt of kliss og kvalmt. Han likte den, men syntes kremen var for tørr.

Åh. Vi har jo ikke krem i, siden de ikke har melkefri krem. Bestiller en med ekstra sjokolade i (for jeg liker jo ikke kaffe så godt ) og soyamelk. Mine får kaffe i, men det ser jeg ikke på som så mye verre enn feks. cola. Eller er det det? De drikker det sjelden altså, og de deler som regel en.

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hva er innholdet i en slik egentlig? Jeg er kjedelig på kaffebar, bestiller nesten alltid latte/mocha/cortado.

Såvidt jeg vet; kaffe, isbiter, sjokoladesaus, valgfri melk og krem om man ønsker det.