Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-13, 22:13   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Som sagt har jeg lyst til å invitere alle, men det har ikke jeg kapasitet til og det er i seneste laget for å leie lokaler, ordne med betaling mm på en ukes tid bare, ettersom flere angivelig er opplyst om datoen for lenge siden. Jeg har ramlet litt av, men forsøker nå bare å gjennomføre, jeg blir litt lei ting som bare forblir snakk og aldri blir noe av.

Når det gjelder det med å ta med penger, så er det visst rett og slett fordi noen har ganske sterke meninger om alkohol, og jeg har skjønt at det er mange såre tær der ute, så jeg er nesten livredd for å legge opp til et løp der flere evt. tar med øl/vin. Det høres jo helt teit ut, men jeg snakket med en mamma på telefonen før i dag, som var veldig klar på at visse andre ikke kommer til å komme dersom det serveres alkohol. Det blir jo helt håpløst og jeg får nesten lyst til å rive av meg håret, man kan jo ikke gjøre alle til lags. Jeg føler det er lagt veldig mange føringer, og har nesten begynt å angre på at jeg tilbød meg å stille hus og heim til disposisjon, men føler ikke jeg kan gå tilbake på det heller.

Har allerede tenkt tanken om foreldrefest, men ikke før til høsten igjen. Og da, da skal ingen andre mene så himla mye kjenner jeg ... Det får bli som det blir!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 30-05-13 kl 21:07.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat