Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-07, 21:51   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.529
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

"Det er egoistisk å hale med seg småbarn på ryggsekkturer! Med små barn reiser man charter." Er det mer egoistisk enn å plassere dem i bamseklubb?

Det er absolutt ikke mer egoistisk å ta de med på ryggsekkturer enn å reise på charter, men at det første alternativet er mer slitsomt enn det andre er vel udiskutabelt?

Ellers tror jeg at små barn ikke nødvendigvis har samme gleden av å oppleve eksotiske steder som voksne har (for all del, jeg mener ikke at de har en "uglede" med det. Prikk til den som gir meg et bedre ord, uglad, hvor teit er ikke det? ) Typisk eksempel på det kan være at 5 åringen synes det er mer spennende å være alene hos besteforeldrene enn å reise til Thailand med foreldrene, for hos besteforeldrene er man jo alene må vite! Samme med at barna i en dyrepark synes at duene og geitene er mer interessante enn papegøyer og tigre. For de kan man jo håndmate og klappe. Som voksne har vi mer erfaringer og det skal mer til for å "imponere og fenge" oss.

Ja, nå er jeg jo litt uenig med deg så nå blir det full catfight?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat