Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-13, 12:49   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er du redd for?

Jeg er redd veps, det skriver seg fra da jeg var ett år og en sverm med flyvemaur landet på meg og kravlet overalt, inn i munn og ører (etter hva mor forteller). Triggeren er summelyd nærme øret. Jeg kan tenke rasjonelt at dette er bare et lite insekt som i verste fall kan gi meg et lite stikk. Men får jeg summelyden nærme øret så kan jeg hoppe over to kafébord i et spensthopp fra sittende stilling.

Jeg jobber hardt med at barna mine ikke skal få samme fobi og sier at det er tullete og irrasjonelt. Ingen av dem er redd veps ennå heldigvis.

Ellers er ikke så mye tror jeg.