Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-13, 20:04   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Kan jeg sove til 9-10 og likevel få solseng? :lat:

Neppe i fellesferien, men er det lite folk er det jo ikke noe problem. Da vi var i Tyrkia i fellesferien i fjor, stod mannen min opp (frivillig, han tok seg en joggetur i samme slengen) kl. 6 hver eneste dag for å rekke å få solsenger (med parasoll) til oss alle sammen. Han ventet til litt før 7 en dag, da var det umulig, så kl. 6 var visst det magiske tidspunktet. En dag forsov han seg, da måtte vi bare dra til byen for det gikk ikke an å være ved bassenget uten solsenger med parasoller. Ørk.
Angående AI; vi hadde dette i Tyrkia, og det er i hvert fall SISTE gang jeg kjører noe all inclusive. Nå har jo vi litt andre utfordringer da siden vi ikke spiser noe animalsk, men uansett matpreferanser så var det en bedriten buffet noen ganger daglig, og maten utenom buffet-tidene var full av fluer og dritt. Dette var Pegasos World. Ungene storkoste seg, heldigvis.
Ja, og så har man jo problemet med at om man skal ut og oppleve noe annet enn resortet, går man glipp av måltidene der og må betale ekstra for mat andre steder. Vi var jo dødsleie av bassengområdet etter et par dager.

AI er dessuten ikke så veldig bra for lokalbefolkningen, da kun resortet nyter godt av turistenes penger. Nå gir det jo endel arbeidsplasser da, men allikevel. Tallulah har skrevet litt om dette i andre tråder.