Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:34   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns bare det er så skrekkelig trist at man ikke bryr seg mer om verden rundt seg, og å bli kjent med andre kultururer, mennesker og miljøer.

Jeg forstår hva du mener, Tallulah, jeg syns likevel dette var et lite gjennomtenkt utsagn, på grensa til det arrogante.

At du og andre er på et sted i livet hvor eventyrlige ferier i små lokalsamfunn rundt i verden, er en mulighet, er ikke mindre enn en liten velsignelse, for deg og dine likesinnede.

Noen av oss er på et litt annet sted i livet, og jeg skal love deg - for meg, min mann og vår sønn, (eldstemann), var det en velsignelse å ha to uker på et godt hotellresort med all inclusive. Det er mange årsaker til at vi valgte dette, det er mange årsaker til at, dersom muligheten i framtiden skulle by seg, vil vi antakelig velge det igjen. Årsaker som, der vi er i livet, teller mer enn det å oppleve verden på eventyr akkurat nå.

At du, ut fra det faktum at noen velger en strømlinjeforma ferie en periode av livet, trekker den konklusjon at vi med dette ikke bryr oss om miljø, kultur og verden rundt oss, det faller på sin egen urimelighet. Du veit ikke en dritt om hvilke typer ferier jeg egentlig hadde reist på, hadde det vært overkommelig i forhold til hvilke hensyn jeg har å ta overfor mitt barn, som faktisk og har krav på å føle seg lykkelig på ferie.