Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-13, 14:18   #3
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Han ble erstattet av Ralph Macchio (Karate Kid), Michael J. Fox (Back to the future) og Tom Cruise (Top Gun)

Oh yes, minus Tom Cruise da. Han var nemlig for glatt, i motsetning til Ralph Macchio.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nå føler jeg meg litt som bien i Blind Melon-videoen som kommer inn og oppdager at det er mange (!) som meg.

(Kilde:
(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)
)

Jeg elsket altså Limahl. Dypt og inderlig. Jeg hadde en crush på Glenn Medeiros også, men det var altså Limahl som gjaldt.
At han viste seg å være 168 cm høy, med parykk og foretrakk menn - se, det kan man egentlig bare være glad man ikke visste.

Blind Melon-jenta! Limahl og Glenn Medeiros hadde jeg flere venninner som elsket dypt og inderlig. Jeg var full av kritikk og kunne ikke skjønne hvordan de kunne digge dem fremfor så godt som hvilken som helst kjekkasmodell i Bik Bok- og Pocoloco-katalogene.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Johnny Depp ja! Han står øverst på lista mi enda, by the way

Johnny Depp i Pirates of the Caribean.