Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-13, 20:49   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor hater "mannen i gata" BV??

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jo men hate for så å mene at BV KUN gjør feil, og mene hele instansen burde legges ned.

Nei det kan jeg ikke forstå.

Men de fleste er jo ikke slik, poenget er at mennesker i krise og sorg er irrasjonelle. Flertallet av norske innbyggere ser verdien i BVT, mens de som ikke gjør det, de som gjerne ufrivillig har dem tettest innpå seg, de gjør snakker også høyest.

Jeg synes egentlig at det er litt trist at dette er så vanskelig å forstå. Og jeg var barnevernsbarn selv, jeg har dog aldri hatet dem, men jeg mener de begikk grove feil i min sak. Nå som har fått barn selv, har jeg ingen problemer med å forstå den gjennomtrengende, grusomme sorgen det må ha vært for min mor da hun ble fratatt sine barn. Selv om jeg mener det burde blitt gjort mye før. Jeg klarer å ha to tanker i hodet samtidig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat