Sv: Tips til billig bryllup?
Jeg gifta meg i juni for noen år siden (og er lykkelig skilt nå ). Jeg leide kjole, fikk den rimelig tror jeg. Ei venninna av meg fikk kjøpt kjole på salg, under 3000 kr og ho var kjempefin. Eksen min kjøpte dress på Dressmann, helt greit.
Brudebuketten var også rimelig, betalte 500 kr og jeg var veldig fornøyd. Hadde roser, men istede for avklipte langstilka ba jeg om roser fra en vanlig bukett. Ikke nødvendig med langstilka i mine øyne.
Til pynt på bordene plukket jeg masse liljekonvall (favoritten min). Vi kjøpte også noen buketter med de samme rosene som i buketten og fordelte de utover bordene. Jeg ville ha det enkelt så dette passet perfekt til oss. Til bordkort hadde vi skjell. Til pynt hadde vi også skjell.
Vi tok en liten serie hos fotografen, men fikk mange fine bilder. Leide lokaler hvor vi kunne holde alt selv. Hadde koltbord og alkoholen kjøpte vi en del av i Sverige.
Brudepikekjolene ble kjøpt på kapphal.
Bryllupet var for oss perfekt og kostet totalt under 30 000 kr.