Sv: Hvor ble alle helter av? Spinn-off fra pop-kulturcrush-tråden
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Ellers så kan det jo hende at noen av de som blir fremholdt som noen som eldes med stil egentlig bare er heldigere med kirurgien sin. :kynisk:
Jeg tenker som deg. I tillegg tror jeg det blir bedre om man snur i tide og heller bruker for lite enn for mye botox og fillers. Det krever at den som setter dette har en estetisk sans som ikke er Hollywoodifisert, evner å si nei til stjerner som er vant til å få det som de vil og risikerer å fornærme dem osv. I tillegg er det visst nesten vanedannende dette her, noe som igjen gjør at folk mister gangsynet. Dessuten tror jeg miljøet rundt en del stjerner i større grad normaliserer "botox"-trekk, slik at vi på utsiden raskere reagerer enn dem selv på at noe ser kunstig ut. Trur eg.
Jeg så i alle fall en dokugreie fra et sted som gjør det relativt bra og mye handlet om å balansere mellom å si nei til f.eks. Angie Dickinson og samtidig gjøre henne fornøyd som kunde. Eller folk i 20-årene som kommer og føler det er på tide å begynne når de har bikket 25-årsdagen. 
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|