Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-13, 17:07   #12
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haster. Hvor mye i finnerlønn for tlf?

Hadde nok kjøpt med sjokolade eller noe om det var en voksen fordi jeg hadde selv syntes det var litt kleint med to hundre kroner for noe jeg hadde sett på som selvsagt. Men hun var kanskje 16 og da var nok 200 bedre enn konfekt. Litt merkelig hele opplegget for hun hadde tatt samme buss som meg, men til min søster sa hun at hun akkurat hadde funnet den. Jeg prøvde å ringe den fra byen, men da var det ingen som tok den. Hun sa også til min søster at hun hadde gått bort til et kontor som var stengt (men busskontoret er åpent altså) for å levere den inn, men altså da ikke levert den til busssjåføren som nok hadde vært det første jeg hadde tenkt. Vel, vel. Tlf er her og jeg er glad!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat