Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 11:13   #8
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til billig bryllup?

Vi giftet oss hos sorenskriveren og hadde 14 gjester.

Jeg hadde kjøpt en linkjole på UNO og mannen brukte svart dress han hadde fra før. Pris: 600 kr.
Blomster var roser og inka-liljer (det var de første blomstene jeg fikk av mannen) som vi bandt opp og dekorerte selv. Pris: 500 kr.
Til middag hadde vi ovnsbakt laks og grønnsaker. Vi kjøpte laksefilet billig hos en fisker vi kjenner og pakket det inn i små sølvpapirpakker sammen med masse snaddergrønt. Poteter og saus til. Pris: ca. 400 kr.
Mamma har grunnfag i fotografering, så hun tok bildene.
Vin og øl brygget vi selv.
Kaker bakte vi selv, også hadde svigerfar med en svær marsipansak med brudepar og greier på, men det var absolutt ikke nødvendig.
Gifteringer brukte vi ca. 2000 kr. på.

Tilsammen 3500 kr. altså. Jeg kan ikke tenke meg en mer perfekt dag. Jeg fikk være sammen med de som betyr absolutt mest for meg. Vi fikk være oss selv fullt ut, og ikke utkledd eller fremstilt som noe vi ikke var fortrolige med.