Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-13, 10:29   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet ditt

Fin tråd!

Det som gjør min morgen fin er å dra opp rullgardinen på lillesøsters rom og se rett opp i den solfylte skogen bak huset. Det er en liten åsrygg med rogn, bok, bjørk og grønne løvtrær som lyser mot meg, og vakrest av alt er alle de gamle furuene som farges gylne når det er sol.

Når jeg kommer til jobb stopper jeg opp og ser utover fjorden som er så godt forankret i meg at jeg aldri kan bo et sted uten nærhet til sjøen. Om det er vind og bølger, regn, sol, havbleike er egentlig ikke så viktig, men deiligst er det nå en gang i mai og juni, når det er sol, blått hav, blå himmel, måkeskrik og ellers ganske stille fordi jeg som regel er veldig tidlig ute.

Byen i seg selv kunne jeg gjerne unnvært, men ikke sammensetningen av skog, sjø og fjordluft og det at vi har det rett utenfor døren til fri bruk.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat