Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-13, 10:50   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God morgen! En kjærlighetserklæring til hjemstedet ditt

Jeg elsker å våkne om morgenen og høre fuglekvitter og se ut på tretoppene fra senga og kjenne på at selv om det bor folk på alle kanter, så er jeg nære naturen. Jeg virkelig liker nærheten til skogen i kombinasjon med nærheten til byen.

Og jeg elsker følelsen når to småjenter hopper avgårde ut fra porten, hånd i hånd, for å treffe vennene sine og gå til skolen. At vi bor så nære dem at de kan gå sammen for å treffe hver sin vennegruppe, at faren og jeg bor så nære at de treffes på samme sted uansett hvor jentene mine er, og at unger og venner løper ut og inn til hverandre. Og som Java blir jeg også varm av å se togene med unger som går mot skolen om morgenen.