Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-13, 21:52   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye høylytt musikk er grei på kveldstid?

Jeg synes ikke det er greit noen gang, egentlig, når man bor i hus med andre, som ikke er av høytspilletypen selv, og særlig ikke i hus med barn.

Jeg ville snakket med vedkommende og forklart at det er forstyrrende med så høy musikk, og spurt om vedkommende kan dempe seg og at eventuell høy musikk begrenses til noen få dager i uka, hvis det i det hele tatt er nødvendig å spille høyt.

Det er jo ikke noe man har krav på, men min erfaring er at folk flest er greie og gjerne tar hensyn, hvis de blir oppmerksomme på at de er til bry.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat