Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-13, 23:05   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye høylytt musikk er grei på kveldstid?

Gi beskjed på en fin måte du. Og gi SAMTIDIG beskjed om hvordan ungdommene ter seg og hiver søppelet sitt ned til deg. Jeg hadde ikke tolerert det.
Der vi bodde tidligere, hadde husverten en tenåringssønn som var ofte alene hjemme i helgene. Noen ganger hadde han venner på besøk og de spilte høy musikk. (HØØØØY musikk. ) Men da var det nok å sende en mld som alltid inneholde det samme: "Heisann M. Hører dere har det kjekt oppe, og håper dere koser dere. Men tror du dere klarer å kose dere med LITT mindre lyd fra stereoen?! "
Fikk alltid det samme svaret tilbake: "Ååååå sorry Taien! Nå var jeg i molboland igjen. Skrur ned nå!"
og så var det helt greit.

Litt verre her vi bor nå hvor vi har noen naboer som ser det som sin misjon å feste hver helg, hele sommerhalvåret. Og de fester ikke inne, men ute. De brøler, synger, ler (?! hvordan det går ann å hylele hele tiden aner jeg ikke) og spiller musikk!
Gleder jeg meg til huset kommer opp mellom oss?! Å ja da!