Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-13, 12:17   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overnatting på et av Gardermoen-hotellene, er det verdt det?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Joda, men med 3 unger, 4 kofferter, en barnevogn og diverse annet dill gidder jeg ikke å gå en meter lenger enn jeg absolutt må (inn og ut av annen bil er ubeleilig nok for meg). Sammenlignet med det nærmeste p-huset er dette genialt. Vi betalte rett under 1000 kroner for 14 dager sist og betaler det gladelig igjen. Om vinteren var bilen varm å sette seg inn i, der den stod på korttidsparkeringen.

Helt enig. 500 ekstra er det vel verdt synes vi. Heller det enn å koste på 1000+ for et rom, hvor man uansett må opp midt på natta.

Og ikke minst suverent når man kommer hjem. Man henter bilen rett på utsida av flyplassen. På vinteren slipper man dessuten å skrape is og starte opp en iskald bil. Genialt opplegg synes jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat