Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 19:51   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det fattige i Norge, tror dere?

Det er jo en del som regner seg selv som fattige også, som egentlig faller utenom denne gruppen. Jeg har møtt på folk som klager på at de synes det er så dyrt å ha barn, men som samtidig nekter å handle pent brukte vogner eller klær. Enten skal det være nytt og av riktig merke, eller så kan det være.

Jeg blir også oppgitt av folk som skal søke jobb og hvor ingen ting er bra nok. De kan ikke jobbe dagtid, de vil ikke jobbe kveld eller helg, de vil ikke gå rundt med søknader, de vil ikke ha en fysisk jobb, de vil ikke jobbe i butikk osv osv. Da kan ma ikke legge all skyld på det offentlige om man får det trangt mener jeg.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat