Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-13, 16:39   #88
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man skal jo ikke gi til tiggerne

Hadde jeg fått lov skulle Tallulah fått en diger grønn prikk hos meg.

Jeg er ikke sånn skrudd sammen at jeg greier å gjennomanalysere en hver handling jeg gjør, tigging er f. eks noe slikt.
Det kan så godt hende at det sitter fæle bakmenn og forlatte barn bak en rumensk tigger, men når jeg ser den slitne gamle damen som halvveis ligger på en papplate og holder på å fryse i hjel er det min medfølelse som gjør at jeg gir penger, ikke en grundig analyse av mitt lands politikk, den andres lands politikk, hva synserne mener eller hva som er riktig i en sosialpolitisk kontekst.
Jeg er uansett helt sikker på at femtilappen jeg gir ikke gjør det verre for tiggeren.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat